Zabıta Ekiplerimiz 7/24 Görev Başında

İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz: “Vatandaşlarımızın güvenli ve sağlıklı alışveriş yapabilmesi için denetimlerimiz aralıksız sürecek" dedi.

YEREL - 25-03-2025 13:52

Zabıta Ekiplerimiz 7/24 Görev Başında

İlkadım Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Ramazan ayı dolayısıyla ilçe genelindeki denetimlerini artırdı. Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir alışveriş yapmalarını sağlamak amacıyla zabıta ekiplerinin 7 gün 24 saat sahada görev yaptığını vurguladı.

ZİNCİR MARKET DENETİMLERİ ARALIKSIZ SÜRÜYOR

Denetimlerin kesintisiz devam ettiğini belirten Başkan Kurnaz, şunları söyledi: "İlkadım Belediyesi olarak, halkımızın güvenli ve sağlıklı alışveriş yapmasını sağlamak en önemli önceliklerimizden biridir. Bu doğrultuda Zabıta Müdürlüğü ekiplerimiz, ilçemizdeki zincir marketlerde kapsamlı denetimler gerçekleştiriyor. Raf ve kasa fiyat uyumu, son kullanma tarihi kontrolleri, hijyen koşulları denetimi ve fiyat değişim tarihleri gibi birçok kriteri titizlikle inceliyoruz. Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamaması, güvenli ve sağlıklı alışveriş yapabilmesi için bu denetimlerimizi aralıksız sürdüreceğiz.”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Canik'te Doğan Her Bebeğe

Canik'te Doğan Her Bebeğe "Bebek Destek Paketi"

26-06-2026 - YEREL

Canik'te Atıklar Aile Bütçesine Destek Oluyor

Canik'te Atıklar Aile Bütçesine Destek Oluyor

26-06-2026 - YEREL